2010. május 22., szombat

Eredmény

Sziasztok!

Nos, elérkeztünk ide is, mikor már nem marad más hátra, mint a köszönő soraim és a gratulációim. Mindenek előtt szeretném megköszönni Nektek, íróknak, hogy jelentkeztetek, és hogy elkészítettétek ezeket az írásokat. Köszönöm az olvasóknak, hogy jártak erre. Köszönöm a szép számmal érkezett szavazatot is - mindezek azt igazolják felém, hogy igény volt a játékra, aminek nagyon örülök.

Így elsőre szerintem szép művek készültek, nagy látogatottság fogadta őket. Nemcsak azokat illeti dicséret, akikre a legtöbb szavazat érkezett, hanem mindenki mást is. Örök hálám pedig mellonsé, amiért végig támogatott, és nem mellesleg ő készítette el a díjakat is.

Szóval, akik nyertek:
Mint látható, a bannereken a Twiliction név szerepel, ez (lesz) a majdani fanfictionös oldalunk neve. Hogy sok levélre válaszoljak most egyszerre, sajnos önhibámon kívül továbbra is csúszik az üzembe helyezése. Nem egyszer voltam már úgy, hogy teljesen lemondok az egészről, belefáradva az újabb és újabb ígéretek kapásába. Minden egyes elhatározásom után pedig láttam, hogy mennyire jó lenne  tényleg összefogni ezt a közösséget, illetve kaptam köszöneteket, amiért megpróbálom.

Mindenesetre próbálkozunk továbbra is, egyszer csak nem lesz már gond az efiction feltelepítésével. Oldallal vagy oldal nélkül, a nyáron mindenképpen elindítom a kihívás csapatversenyes formáját. Természetesen az írások innentől kezdve szabadon feltölthetőek, csak reménykedve írom, hogy érdemes hetente visszanézni, hátha már azt jelenthetem be, hogy kész az oldal, várja a Twilightereket.

Még egyszer gratulálok a győzteseknek!
Luna

Nincsenek megjegyzések: